انواع نرده استیل بالکن ساختمان

انواع نرده استیل بالکن با فروش به صورت اجزای مجزا از لوله و اتصالات در مدلهای مختلف در محل نصب می شود. این نرده ها که مقاوم در برابر زنگ زدگی و ساییدگی هستند گزینه مناسبی در انتخاب برای این بخش از ساختمان می باشد.

انواع نرده استیل بالکن ساختمان

انواع نرده استیل بالکن دارای ساختاری از جنس فلز استیل می باشد که از اتصال لوله و یراق بصورت عمودی یا افقی شکل می گیرد و با عناوینی چون:

  • نرده استیل افقی بالکن
  • نرده استیل عمودی بالکن

شناخته می شود. ساختار مقاوم و ضد زنگ استیل سبب شده که کاربرد انواع نرده استیل برای بالکن و تراس به عنوان یک پیشنهاد عالی از سوی کارشناسان ساختمانی و آتش نشانی همواره مطرح باشد که بدون محدودیت از جهت موقعیت جغرافیایی قابل استفاده است.

انواع نرده استیل بالکن ساختمان

قیمت انواع نرده استیل بالکن

قیمت را در هر مقوله ای که مورد بررسی قرار دهیم بر اساس چهارچوبی بیان می شود. چهارچوب تعیین قیمت انواع نرده استیل بالکن نیز به نوع، کیفیت، مدل، طرح و مسائل این دست بستگی دارد! از این جهت برای اطلاع از آخرین قیمت ها قبل از خرید با ما در ارتباط باشید:
انواع نرده استیل بالکن ساختمان

انواع نرده استیل بالکن و راه پله

نرده استیل بالکن و راه پله در مدلهای مختلف اغلب مشابه هم نصب می گردد. تفاوتی که در این نرده ها مشاهده شده در ساختار آن ها نمایان است نه در مدل!
نرده استیل راه پله معمولا بصورت تمام استیل و گاهی در انواع ترکیبی اجرا می شود اما نرده استیل بالکن همواره ساختار تمام استیلی دارد زیرا این بخش از ساختمان نیازمند مقاومت لازم در برابر ضربه و زنگ زدگی بایستی باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.