عرضه لوازم نرده استیل استخر

عرضه لوازم نرده استیل استخر شامل بر قطعات و لوله نرده استیل می باشد که در جهت افقی یا عمودی برای کار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای گرید ۳۰۴ می باشد.

عرضه لوازم نرده استیل استخر

عرضه لوازم نرده استیل در گرید ۲۰۱ و ۳۰۴ به قیمت مناسب می باشد اما زمانی که از این لوازم در مکان هایی مانند استخر استفاده می گردد توصیه به خرید نرده استیل گرید ۳۰۴ می باشد.
این لوازم را که قطعات و لوله های نرده استیل شکل دهنده آن می باشد در مدلهای مختلفی اجرایی می گردد که نصاب نرده استیل هر چه حرفه ای تر باشد بهتر و مناسب تر کار را انجام خواهد داد.
استخر ها به دلیل رطوبتی که همراه دارد معمولا علاوه بر دقت در انتخاب جنس لازم است از نصب مناسب که هیچ گونه لق و در رفتگی به وجود نیاید همراه باشد.

عرضه لوازم نرده استیل استخر

عرضه لوازم نرده استیل

عرضه لوازم نرده استیل از شرکت های معتبر یعنی اطمینان به خرید نرده استیل در کیفیت لازم و آن چه که مورد درخواست و تقاضا در هنگام خرید بوده است.
لوازم را بدون در نظر گرفتن کیفیت، ضخامت و همچنین گرید نمی توان دسته بندی نمود. این لوازم که شامل بر انواع لوله و قطعات نرده استیل می باشد با پارامتر هایی که مطرح شد در دو دسته قرار می گیرد.
این دو دسته از نظر گرید می باشد اما از نظر قطری در ۴ دسته ۱۶، ۲۵، ۳۸ و ۵۱ میلی متری طبقه بندی می شود. ضخامت نیز تعاریف مربوط به خود را دارد و براساس محل و شرایط قرار گیری حداقل ۰.۳۵ میلی متری می باشد.

عرضه لوازم نرده استیل استخر

انواع نرده استیل استخر

انواع نرده استیل استخر در مدل و کیفیت در دو گروه قرار می گیرد.
گروه اول نرده استیلی که در یکی از مدلهای نرده استیل (افقی ـ عمودی) اجرا می شود و دارای کیفیت مناسب از انواع ۳۰۴ است.
گروه دوم مدلی که اجرا شده از گرید ۲۰۱ می باشد.
انواع و تنوعی که حاصل استفاده از گرید و همچنین مدل و طرح نرده استیل برای استخر می باشد از بعد قیمت نیز دارای تفاوتی هایی است.

فروش و نصب نرده استیل استخر

فروش و نصب نرده استیل برای استخر از طریق نمایندگی فروش نرده در سراسر استان و شهرستان های کشور صورت می گیرد. نمایندگی های تحت نظر مجموعه نرده آرکا با توجه به کیفیت کاری و همچنین اجرای دقیق و نظم در امور، آماده قبول و اجرای کار های مختلف در این زمینه می باشند.
نرده استیل استخر که می تواند در تنوع و کیفیت مناسب عرضه گردد دارای قیمت مناسب از نمایندگی های فروش نرده مجموعه نرده آرکا می باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.