فروش انواع نرده استیل شیشه ای

فروش انواع نرده استیل شیشه ای از مجموعه نرده آرکا شامل بر کیفیت مناسب استیل و شیشه می باشد که در انواع نشکن و رنگی قابل استفاده در ساختار نرده استیل است.

فروش انواع نرده استیل شیشه ای

فروش انواع نرده استیل شیشه ای از مجموعه نرده آرکا انجام می پذیرد اما لازم است هر خریداری قبل از اقدام به خرید نرده استیل، در این زمینه به اطلاعاتی دست یابد که البته مشاورین سیستم شما را بهتر راهنمایی می کنند.
نرده استیل شیشه ای ساختاری استیلی اما با دخالت شیشه است یعنی در بخشی از نرده، شیشه هایی مشاهده می گردد که همواره در قسمت گارد نرده قرار می گیرد.
زمانی شیشه با استیل در یک ساختار نرده ای به نمایش در می آید که اتصالات لازم در این خصوص جهت قفل و محکم نمودن شیشه با استیل نیز موجود باشد! در واقع اتصالات حکم اصلی را در ایجاد چنین ساختار هایی دارند و در طرح هایی خاص به تولید می رسد.

فروش انواع نرده استیل شیشه ای

فروش انواع نرده استیل شیشه ای

فروش انواع نرده استیل شیشه ای را هم از نظر کیفیت شیشه و استیل می توان مورد بررسی قرار داد و هم از نظر رنگ و طرح این دو.
یعنی تنوع در نرده استیل شیشه ای زمانی حاصل می آید که رنگ و طرح در شیشه یا ساختار نرده استیل و یا هر دو دیده شود! گاهی تولید شیشه ساده و بدون رنگ می باشد و برخی مواقع نیز شیشه های طرح دار و رنگی نیز عرضه می گردد.

فروش انواع نرده استیل شیشه ای

قیمت فروش انواع نرده استیل شیشه ای

صحبت از قیمت نرده استیل با شیشه، دو سمت دارد یکی بحث شیشه می باشد و دیگری خود ساختار نرده استیل.
شیشه براساس متر مربعی با ضخامت های تعیین شده ۱۰ میل و … و همچنین رنگ و طرح انتخاب شده برای کار، قیمت گذاری می شود.
اما ساختار نرده استیل براساس لوازم و یراق به کار رفته در نرده استیل و همچنین هزینه اجرایی و دستمزد آن، برآورد می گردد که البته هر دو سوی قضیه لازم است کارشناسی شده و توسط کارشناس تعیین قیمت صورت پذیرد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.