فروش نرده استیل چهار خط استخر

فروش نرده استیل برای استخر از مدل چهار خط افقی درصد و ضریب امنیتی را بالا می برد و نگرانی از بابت رفت و آمد کودکان در اطراف استخر را به حداقل می رساند.
فروش نرده استیل استخر در صورتی که از برخی مدل ها از جمله چهار خط یا بیشتر که به صورت افقی کار می شود و همچنین انواع عمودی نرده استیل می تواند درصد و احتمال ایمنی را در اطراف آن افزایش دهد و همین امر موجب آسودگی خاطر والدین از حضور کودکان در محل می گردد.

فروش نرده استیل چهار خط استخر

فروش نرده استیل استخر

فروش نرده استیل استخر از لوازم آن و تمامی قطعات از نوع گرید ۳۰۴ در شهر های مختلف از طریق نمایندگان فروش نرده استیل این مجموعه انجام می شود و قابلیت تغییر در گرید نیز وجود دارد اما در جریان باشید که ۳۰۴ مقاوم ترین و ضد زنگ ترین نوع استیل است.
این گرید از آن جهت مناسب می باشد که امکان حضور استیل را با وجود شرایط شرجی و حتی کلر موجود در آب مهیا نموده است.
در استخر و اطراف آن و همچنین داخل آن از مجموعه ای لوله نرده های استیل به عنوان دستگیره یا راه پله استفاده می شود که جهت جلوگیری از ورود هر گونه خسارتی بهتر است از استیل گرید ۳۰۴ استفاده نمود.

فروش نرده استیل چهار خط استخر

فروش انواع نرده های استیل افقی

فروش انواع نرده های افقی برای لبه استخر راه پله و موارد دیگر حتی پنجره ها با رعایت استاندارد ها و قوانین اجرای که امنیت را برپا نماید بسیار مناسب است و ساده و شیک به نمایش در می آید.
از طرفی این نرده ها با همین سبک ساده و متناسبی که در هر فضایی جلوه می نماید دارای قیمت های ارزان و مناسب نسبت به دیگر مدل ها خصوصا دیگر انواع نرده های فلزی و غیر فلزی حتی چوبی است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.