فروش نرده استیل چهار خط چوبی و طلایی زنجان

فروش نرده استیل چهار خط در زنجان در انواع طلایی و چوبی با طرح های خاص و در مدلهای اغلب افقی انجام می شود. قیمت مناسب است مطمئن باشید.
فروش نرده استیل چهار خط در زنجان که مدلهای افقی نرده استیل را شامل می باشد اغلب برای مکان هایی مانند راه پله های داخل ساختمانی یا خارج از ساختمان مناسب است و البته در ساختمان هایی که حداکثر طبقات ۴ می باشد کاربرد دارد.
در این نرده ها جهت تنوع و زیبایی بیشتر و ملموس تر از چوب و همچنین انواع استیل طلایی در کار استفاده می شود که علاوه بر کاررایی بیشتر و مورد استقبال سلایق مختلف قرار گرفت ن از هزینه های مناسبی نیز برخوردار است.

فروش نرده استیل چهار خط چوبی و طلایی زنجان

فروش نرده استیل چهار خط در زنجان

فروش نرده استیل چهار خط در زنجان از نمایندگی با طرح و رنگ های متنوع صورت پذیر شده که سلایق مختلف در این زمینه را ساپورت می کند.
خریداران محترم با توجه به نوع مدل درخواستی خود از ترکیب استیل با چوب می توانند درخواست برای خرید داشته باشند که البته استیل هم در رنگ اصلی ارائه می شود و در از نوع طلایی در انواع باکیفیت.

فروش نرده استیل چهار خط چوبی و طلایی زنجان

فروش نرده استیل چوبی در زنجان

فروش چوبی در زنجان با توجه به شرایط مساعد از نظر آب و هوایی و عدم ایجاد مشکل و استقبالی که از سوی خریداران محترم همراه است در انواع مختلف صورت می گیرد که جهت مشاهده کاتالوگ می توانید از طریق تماس تلفنی نسبت به ارسال آن اقدام نمایید و یا در محل فروشگاه و مرکز فروش حضور به هم رسانید.
در این مدل از نرده ها با توجه به رنگ گزم و طرح زیبا و همچنین مقاومت لازم نیاز به هیچ مورد دیگری برای ایجاد امنیت نیست ولی باید در نظر داشت که این مدل برای داخل ساختمان ها و در راه پله ها بیشتر کاربرد دارد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.