فروش و نصب نرده استیل در استان گلستان

فروش و نصب نرده استیل در استان گلستان مازندران از انواع مختلف در طرح و مدل به قیمت مناسب انجام می پذیرد. فروش نرده استیل در استان گلستان با توجه به روش نصب متفاوت آن افزایش چشمگیری داشته است.

فروش و نصب نرده استیل در استان گلستان

نرده استیل با توجه به مقاومتی که در برابر رطوبت هوا دارند، در هر سه استان شمالی کشور دارای طرفداران زیادی می باشد.یکی از این است که نرده های استیل با شیوه ای راحت نصب می شوند.
کاربرد های نرده استیل
نرده های استیل با توجه به زیبایی و خصوصیاتی که دارند همواره مورد توجه بسیاری از افراد خوش سلیقه می باشند.
نرده های استیل در موارد زیر به کار برده می شوند:

  • نرده استیل محافظ پلکان
  • نرده استیل محافظ تراس
  • نرده استیل محافظ پنجره
  • برای ایجاد تزیینات در منازل

البته پرکاربردترین آن استفاده برای حفاظ سرویس پلکان می باشد.

فروش و نصب نرده استیل در استان گلستانمزایای استفاده از نوع نرده های استیل

از مزایای نرده های استیل میتوان به این موضوع اشاره کرد که نرده های استیل در برابر بیش از 8000 درجه سانتی گراد مقاوم هستند و هیچگونه تغییر شکل یا تغییر وضعیتی نمی دهند.
اتصالات استیل و سطح نرده لوله سخت می باشد و به راحتی در مواجهه با اجسام سخت و برنده بر روی آنها خش نمی افتد.
از مهمترین مزایای نرده استیل می توان به این موضوع اشاره کرد که نرده ها و اتصالات به کار رفته استیل بر خلاف نمونه های برنجی به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند و همچنان قابلیت انعکاس نور و براقی خود را حفظ می کنند.
همچنین باید به این نکته هم توجه کنیم که نرده های استیل زنگ نمی زنند و در برابر محیط های اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی دارند.

فروش و نصب نرده استیل در استان گلستان

روش انتخاب نوع نرده استیل

شهر های شمالی کشور همواره دارای رطوبت بالایی هستند و احتمال شکنندگی و ناکارآمدی فلز حفاظ وجود دارد، روش نصب این نرده ها معمولا به این شکل است که از ضخامت 0.8 به بالا در گرید 304 به کار می رود، تا کیفیت و مقاومت خود را در طول سال ها حفظ نماید

در گذشته نه چندان دور، طرح مدل های مختلف از نرده استیل در ترکیب با چوب، پلکسی و شیشه بیشترین نمود را داشته اما امروزه در لوازم نرده استیل با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا در ارائه طرح های نوین و کلاسیک اقداماتی صورت پذیرفته و سبب تنوع بیشتر این نرده ها در بازار شده است.
انواع پایه کلاسیک تک رنگ یا دو رنگ حفاظ استیلی با قابلیت های مختلف در تولیدات، جهت نصب در اماکن خصوصی و عمومی به تولید رسیده که در سراسر کشور به ویژه مناطق شمالی به جهت بالا بودن کیفیت این استیل در برابر زنگ زدگی و قیمت ها یمناسب آن، بیشترین کاربرد را به عنوان حفاظ نرده ایفا می نماید.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.