قیمت روز نرده استیل کرج

نرده ها یکی از زیبا سازی پله ها می باشند و از هرگونه اتفاقات نا گوار جلوگیری می کنند. نرده استیل کرج نوعی دیگر از نرده ها می باشد که بالاترین فروش را در بین سایرین دارد. قیمت روز نرده استیل کرج به قیمت آلیاژ رابطه مستقیم دارد و بسته به آلیاژبه کار برده در آن قیمت هر کدام متفاوت بوده است. بسیاری از این نرده ها دارای طرح و شکل و شمایل خاصی می باشند.

قیمت روز نرده استیل کرج

میزان مقاومت نرده استیل در مقابل عوامل شیمیایی

میزان مقاومت نرده استیل در مقابل عوامل شیمیایی میزان مقاومت نرده استیل در مقابل عوامل شیمیایی بسته به نوع آلیاژبه کار رفته در آن متفاوت می باشد و هر چه آلیاژ به کار رفته بالا تر باشد مقاومت نرده بالاتر می باشد و قیمت آن کمی گران تر است. این نرده ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت ها دارند و معمولا تنها نرده ای می باشد که در شهر های شمالی دوام می آورد. هم چنین بسیار مقاوم در برابر ضربه ها می باشد.

امروزه معماران و طراحان داخلی ویلا ها برای زیبا سازی راه پله و امنیت بیشتر ساختمان از نرده استیل ها استفاده می کنند. این نرده ها به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آفتاب یکی از پر فروش ترین نوع نرده ها می باشد. وزن این نرده ها بسیار سبک می باشد و تاثیری بر وزن ساختمان ندارد و با اطمینان خاطر می توانید از آن استفاده کنید.

این کالا با پیچ به یک دیگر متصل می شود و سالیان سال می تواند پاسخگوی ایمنی پله ها و تراس شما باشد. هم چنین مقاومت بالایی در برایر عوامل شیمیایی هم چون آلودگی محیط و شست و شوی مکرر دارد و ضد آب بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.

سفارش عمده نرده استیل کرج

سفارش عمده نرده استیل کرج شما می توانید از این نرده های استیل کرج به صورت عمده در متراژ های زیاد با آلیاژ مخصوص سفارش دهید تا تکنسین های مجرب و ماهر ما برای نصب و متصل کردن نرده ها با شما تماس برقرار کنند. هم چنین سفارش نرده استیل به صورت اینترنتی در صفحه رسمی ما از متراژ های کم و زیاد انجام می شود و شما می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید تا پس از کنترل کیفی تحت کارشناسان مجرب ما برای شما به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار های داخلی ارسال شود.

خوشبختانه تولید کنندگان ما موفق به دریافت رتبه اول در تولیدات بهترین نرده در کشور شده اند و سالانه متقاضیان زیادی را از سراسر کشور و کشور های دیگر داریم که با تولید انبوه و رفع احتیاجات داخلی موفق به صادرات به کشور های متقاضی شده ایم.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.