قیمت نرده استیل ساختمانی از مرکز فروش

قیمت نرده استیل ساختمان که در دسته بندی انواع مختلف از طرح، مدل و کیفیت ارائه می شود یکی از بحث برانگیز ترین سوژه های قبل از خرید برای اغلب مردم است بر همین اساس، کسب لیست قیمت بروز شده از طریق ارتباط با کارشناسان این مرکز فروش، ممکن شد.

برای رسیدن به هر هدف و مقصدی، مسیری طی می شود بدین منظور نیاز است تا ابتدا با پیش نیاز های اولیه خرید آشنا شد که توصیه ما مراجعه به پست قبلی که بخشی از عنوان آن با فروش نرده استیل شروع می شود و با کلیک بر روی آن در صورت تمایل، از آن بهره مند می شوید.

قیمت نرده استیل

شاخص های تاثیر گذار در قیمت انواع نرده ها معمولا یکسان است اما ارائه برخی آلترناتیو ها هم در بخش تولید انواع لوله و یراق و هم موارد مربوط به فروش، سبب کاهش در قیمت حفاظ نرده هایی چون انواع نرده استیل شده است! مستحضر هستید که ارائه راه حل، با توجه به نکاتی انجام می پذیرد و البته کیفیت، کارایی و وجود شرایط مناسب و سازگار استیل، عاملی برای بیان چنین نکته نظراتی است.

قیمت هر متر حفاظ نرده استیل

در تعیین متراژ کار محل انجام حفاظ نرده، با اندازه گیری از طریق لوازم این کار، عددی بدست می آید که این خود در مشخص شدن قیمت نهایی و تمام شده بسیار موثر است اما چگونه؟ سوالی که پیش می آید و بار ها از سوی خریدار مطرح می شود!

قیمت نرده استیل

در هر مرکز فروش نرده استیل، براساس پارامتر هایی با تعیین قیمت برای انواع حفاظ نرده راه پله، پنجره، بالکن و … فرآیند فروش و نصب انجام می گیرد. این مرکز نیز با توجه به حذف واسطه و هزینه های اضافی، با نازلترین قیمت، بهای هر متر طول را که از کیفیت مناسب استیل در انواع گرید ها همرا با اتصالات تماما استیل 304 اجرایی می شود، در قالب جدول زیر ارائه می نماید.

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

نحوه محاسبه قیمت نرده استیل

مدل ارائه شده تعیین می کند که چه میزان لوله و اتصالات با چه قطر و ضخامتی برای انجام کار نیاز است حتی شرایط و مدت زمان نصب نیز براساس همین مولفه، توسط برآورد هایی که کارشناسان دارند، کاملا مشخص می گردد.

قیمت نرده استیل

این نحوه محاسبه قیمت که برآیندی حاصل از مدلهای نرده استیل می باشد روند متفاوتی را در بین انواع نرده استیل دارد و به یک شیوه قابل بررسی و ارائه نیست. همان طور که در ظاهر نیز تفاوت های اساسی مثلا بین نرده استیل پنجره در مقایسه با انواع حفاظ راه پله دیده می شود.

قیمت نرده استیل و انواع مشخصات

قیمت اجزا شکل دهنده ساختار نرده استیل همراه با مشخصات فنی آن نیز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.