قیمت نرده های استیل راه پله

قیمت نرده های استیل راه پله و حفاظ نرده دیگر بخش های ساختمانی بر مبنای قیمت تهران و همچنین دیگر شهری های کشور از طریق این مرکز قابل استعلام است. تضمین ارائه کیفیت مناسب و اجرای انواع مدل از طریق همکاران فروش و نصب ما در سراسر کشور می باشد.
قبل از این که به سراغ قیمت انواع نرده استیل راه پله رفت لازم است تا آشنایی مختصری از مشخصات نرده های استیل راه پله داشته باشیم که در جدول زیر مشخص شده است:

نرده های استیل راه پله

این شناخت در افزایش سطح آگاهی قبل از خرید در زمینه انتخاب انواع مدل های نرده استیل راه پله کمک شایانی می نماید تا بدین طریق آنچه از تنوع و کیفیت خواهانیم را خریداری نماییم.

نرده های استیل راه پله

نرده های استیل راه پله

در این بخش قیمت حدودی و تقریبی انواع نرده استیل راه پله ارائه می شود:

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

304/201

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

304/201

عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

انواع نرده راه پله استیل

در بین انواع نرده استیل راه پله دو طرح عمودی و افقی نرده، انواع مختلف مدل ها را ایجاد نموده است برخی از این مدل ها بصورت تمام استیلی و برخی در تلفیق استیل با شیشه، استیل با چوب، استیل با پلکسی بکار می آید که هر یک از زیبایی منحصر بفردی نیز برخوردار اند.

فروش اینترنتی نرده راه پله استیل

فروش نرده استیل راه پله از طریق این سایت در واقع تسهیل کننده ارتباطات بین خریدار و نمایندگی فروش در سطح شهر شما می باشد که به موجب آن قیمت و کیفیت مناسب ارائه می دهد.
فروش اینترنتی نرده استیل این امکان را به وجود آورده تا کلکسیونی از بهترین های نرده استیل در آن واحد به نمایش درآید سپس با انتخاب مدل و طرح، قیمت گذاری از طریق کارشناس صورت می گیرد.

منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.