نرده استیل جلو پنجره

نرده استیل جلو پنجره در چند حالت ممکن، طراحی و نصب می شود؟ قیمت نرده استیل جلو پنجره در مجموعه آرکا چگونه ارزیابی می شود؟ آیا راهی برای رسیدن به کیفیت و قیمت مناسب انواع نرده استیل وجود دارد.

نرده استیل جلو پنجره

نرده استیل جلو پنجره را در چندین حالت یا مدل امکان نصب دارد که در این بخش صرفا جهت آشنایی خریداران محترم به توضیح مختصر از این حالت ها بسنده می کنیم.

نرده استیل جلو پنجره

حالت اول: نصب نرده استیل پنجره به دیواره های دور اطراف پنجره

در این حالت لوله ها اگر به شکل افق با خط آسمان باشد لازم است تا ابتدا و انتهای لوله به دیوار های راست و چپ پنجره متصل گردد اما در صورتی که لوله عمود بر خط آسمان قرار گرفته باشد اتصال ابتدا و انتهای لوله به قسمت سقف (بالا) و کف (پایین) پنجره خواهد بود.

نرده استیل جلو پنجره

حالت دوم: نرده استیل پنجره با مدل حفاظ بانکی

در این مدل به دلیل قرار گرفتن و اتصال لوله های گارد به چهارچوب استیلی، لازم است تا چهارچوب حفاظ استیل در چهارچوب پنجره قرار گرفته و بدان چفت و وصل شود.

ارزیابی قیمت نرده استیل جلو پنجره

قیمت نرده استیل همواره در ۳ حالت دچار نوسان می گردد:

  • زمانی که مدل خاصی مطرح باشد.
  • هنگامی که گرید و ضخامت مناسبی انتخاب شود.
  • زمانی که کاربرد استیل در بیشترین حالت ممکن در کار مشاهده گردد.

در این صورت پر واضح است که انواع ساده حفاظ نرده استیل با قیمت های کمتر و انواع دیگر آن از جمله حفاظ بانکی که تقریبا هر ۳ شاخصه بالا را در بردارد با قیمت های بالاتری عرضه و نصب می گردد و مسلما درصد ایمنی در این مدل بسیار بالا می باشد.
در صورت تمایل به خرید کیفیت و قیمت مناسب نرده استیل، می توان از نظر کارشناسان استفاده نمود چرا که بهترین راهکار ممکن را پیش روی شما عزیزان قرار می دهند. ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید توسط مجموعه آرکا انجام می پذیرد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.