لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره ساختمانی

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره با توجه به کاربری ساختمانی که تعیین کننده طرح و مدل نرده استیل است، با تعیین گرید و ضخامت لوله و یراق توسط کارشناس فنی برآورد و ارائه می شود.

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره شامل تعداد محدودی از یراق و البته لوله یا پروفیل است که در ضخامت و قطر های مختلف همراه با هزینه های نصبی در دو مدل ارائه می گردد. این 2 مدل نرده استیل برای پنجره هر دو در راستای مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان در برابر سرقت و … است که از سمت بازشو هایی چون پنجره، تهدید می شود!

این 2 مدل را در 2 سطر زیر می توان توصیف نمود:

  1. لوله و یراق در اتصال به هم و در نهایت، انتهای لوله ها به دیوار متصل می گردد.
  2. لوله در موازات یا عمود بر یکدیگر در داخل کادر یا قالبی از پروفیل استیلی، که از جوش آرگون برای اتصال لوله ها به قالب استفاده می شود.

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

نرده استیل حفاظ پنجره چیست؟

نرده استیل حفاظ پنجره طرحی از ترکیب لوله یا پروفیل با یکدیگر است که همین امر به صورت افقی، عمودی، شبکه شبکه و … اجرا می شود که البته با توجه به تبحر نصاب گستره این مدل ها نیز جهت نصب در پنجره بیشتر می گردد.
نرده استیل حفاظ پنجره صرفا ساختاری از لوازم نرده استیل برای پنجره است که هم در ارتفاع کمتر مثلا 40 سانتی متری و هم به صورت سرتاسری (پوشش طول پنجره) به صورت حرفه ای کار می شود.

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

ارسال لیست قیمت نرده استیل در قالب فاکتوری هنگام فروش نرده استیل الزامی است که در صورت درخواست کارفرما و یا همان خریدار، از جانب شرکت ارائه می گردد.
قبل از این مرحله نیاز است تا با شناخت مدلهای انواع نرده استیل پنجره، بهترین گزینه از نظر مدل و طرح نرده استیل پنجره انتخاب شود بعد از این مرحله نوبت به تهیه جنس (لوازم نرده استیل) می رسد که این مهم از سوی مرکز فروش (مجموعه نرده آرکا) صورت می پذیرد که البته منوط به تعیین ضخامت و همچنین قطر و گرید لوازم از لوله و یراق است.

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

مدل و قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

انواع طرح های نرده استیل حفاظ پنجره که از آلیاژ های مختلف قابلیت اجرایی دارد
در انواع عمودی یا افقی می باشد که البته با توجه به ضوابط آتشنشانی انواع عمودی در ارتفاعات مختلف مورد تایید است و به طور معمول ۸۰ یا ۱٫۲۰۰ سانتی متری، جزء استاندارد های ارتفاع حفاظ پنجره می باشد.
در خصوص فواصل بین لوله ای، معمولا فواصل مشخص شده برای لوله ها در هر دو قالب افقی و عمودی متغیر بوده و بهتر است این فاصله حداقل از ۱۱ سانتی متر و حداکثر از ۱۵ سانتی متر تجاوز نکند در واقع این مهم بایستی به نحوی سنجیده شده محاسبه گردد که امکان هر گونه سرقت یا پرت شدن و امثال آن میسر نباشد امری که آتش نشانی نیز بدان تاکید دارد.

لیست قیمت نرده استیل حفاظ پنجره

نرده استیل حفاظ پنجره ساختمانی

همان طور که الزام به استفاده از پنجره در هر ساختمانی با هر کاربری هستیم، حفاظ نرده استیل نیز با وجود پنجره در هر بخشی از ساختمان، لازم الاجرا می شود.
نرده حفاظ پنجره برای این که کیفیتی مناسب و قدرت ماندگاری بیشتری را برخوردار باشد از انواع استیل ساخته و اجرا می گردد. سبک بودن و همچنین زیبایی نرده استیل در هر نمایی نیز، از دیگر مزیت های استفاده از این نرده ها با این جنس و کیفیت می باشد!
این نرده های استیلی با وجود لوله و یراق و اتصال آن توسط جوش آرگون (افزایش قدرت اتصال) تکمیل می شود و به عنوان حفاظ پنجره کاربرد پیدا می کند.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.