نرده استیل ضد زنگ و انواع آن

نرده استیل ضد زنگ در انواع 304 و 316 بیشترین کاربرد را از جهت کیفیت و ماندگاری بالا دارند. کارشناسان معتقدند قیمت پایین خرید کیفیت نامرغوب استیل، صرفا پول از دست دادن بصورت مکرر در گذر زمان می باشد ولی هزینه تراشی نرده استیل ضد زنگ و مقاوم، بی معنی است.
نرده استیل ضد زنگ با خرید و اجرا، علاوه بر مقاوم سازی بخش های مورد نیاز و ایجاد امنیت، از بسیاری از هزینه های اضافی در گذر زمان جلوگیری به عمل می آورد زیرا ماندگاری و قدرت مقاومت این دست از نرده ها بسیار بالا است!

نرده استیل ضد زنگ

زیبایی عامل دیگری است که این نرده استیل از آن برخوردار می باشد زیرا تحت هیچ شرایطی مواردی از قبیل: تغییر رنگ، زنگ زدگی و … در آن مشاهده نمی شود.

نرده استیل ضد زنگ مناسب اماکن خصوصی و عمومی

این نرده استیل با گرید 304 مناسب برای اماکن خصوصی با قابلیت ها و کاربرد مختلف از جمله حفاظ نرده می باشد! این نرده ها مناسب ترین انواع نرده استیل برای این منظور هستند که شرایط برای خرید با قیمت مناسب فراهم شد.

نرده استیل ضد زنگ

نرده استیل ضد زنگ مناسب صنایع و کارخانجات

نرده استیل با گرید 316 مناسب برای استفاده در صنایع مختلف از جمله کارخانجات بسته بندی شیر و … می باشد این امکان به جهت کیفیت بالای آن در برابر زنگ زدگی و ساییدگی حتی با مواد مختلف شیمیایی است.

منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.