نصب مدلهای نرده استیل پشت بام

نصب مدلهای نرده استیل پشت بام از ساده ترین های انواع عمودی نرده استیل تا شیک ترین مدلهای انواع شیشه ای نرده استیل توسط نمایندگی نرده استیل انجام می گیرد.

نصب مدلهای نرده استیل پشت بام

نصب مدلهای نرده استیل پشت بام اگر ساده انتخاب شود می توان از مدلهای خطی یا عمودی استفاده نمود اما بیشتر توصیه از مدلهای عمودی یا حصاری است چرا که انواع خطی می تواند خطر آفرین باشد اما حصاری در صورتی که از ارتفاع استاندارد برخوردار باشد هیچ مشکلی به وجود نمی آورد.
مدلهای شیشه ای نرده استیل هم که برای این بخش از نمای ساختمان بسیار زیبا جلوه می کند در انواع رنگ و طرح و ضخامت شیشه ای استفاده می گردد.
فروش نرده استیل برای هر بخشی از ساختمان در هر مدلی که مورد نیاز باشد و مورد درخواست مشتری مسلما امکان اجرایی دارد اما گاهی برای بخش هایی همچون بالکن و پنجره یا راه پله در طبقات زیاد ساختمانی مثل برج و آپارتمان های بلند و همچنین پشت بام های ساختمانی کمی حساسیت سیستم مهندسی و آتش نشانی افزایش پیدا می کند،
به عبارتی برخی قوانین در خرید و نصب نرده استیل برای این مکان ها وجود دارد که بایستی از آن تبعیت شود.

نصب مدلهای نرده استیل پشت بام

نصب مدلهای نرده استیل

نصب در صورتی که نصاب از تبحر کافی برخوردار باشد در هر مدل و طرحی که ارائه می شود به راحتی امکانپذیر خواهد بود.
مجموعه نرده آرکا توسط نمایندگی های سراسر کشور عملیات فروش و اجرا را برای شهروندان به انجام می رساند که در نوع خود از نظر استاندارد و تمیزی مناسب می باشد.
اما یک اکیب اجرایی نیز در سطح کشور وجود دارد که مختص اجرای نرده استیل در مدلهای خاص می باشد که در صورت نیاز می توانید با ما در ارتباط باشید.

نصب مدلهای نرده استیل پشت بام

انواع نرده استیل برای ساختمان

انواع نرده استیل برای ساختمان را به صورت مجزا با مدلهای مختلف می توان تعریف نمود.
مثلا برای پنجره ها در انواع افقی و عمودی کار می شود اما در کل فرق هایی با آن چه از نرده استیل عمودی یا نرده استیل افقی برای راه پله تعریف شده دیده می شود.
یا مثلا نرده استیل شیشه ای از نظر ظاهر در گروه نرده های عمودی قرار می گیرد اما به دلیل استفاده شیشه در آن و قرار گرفتن پایه نرده های استیل که حداقل 1 متر فاصله دارد بیشتر به مدل شیشه ای معروف است تا مدل عمودی!

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.