نمایندگی ویژه نرده استیل چهار خط

نمایندگی فروش ویژه نرده استیل، انواع مدل چهار خط، سه خط را که مناسب حفاظ نرده راه پله هست با قیمت پایین تری ارائه می نماید.
نمایندگی فروش نرده استیل با به کار بردن انواع مدل برای راه پله، بهترین های سه خط و چهار خط نرده استیل را برای خریداران خود معرفی می نماید. این مدل نرده ها تفاوتی که با انواع گذشته خود دارند در نوع طرح بکار رفته است که مسلما شکیل تر و زیبا تر بنظر می رسند.
امروزه افزایش قیمت سرسام آور نرده گاهی شرایط را برای خرید آن ناممکن و یا دشوار نموده اما پیشنهاد این نمایندگی برای خرید، می تواند با مناسب ترین شرایط قیمتی و کیفیتی از نرده شما را مواجه سازد که برای هر ساختمان و مکانی قابل استفاده به دلیل خاصیت ضد زنگ و ضد خش بودن آن است.

قیمت نرده استیل

انواع نرده استیل سه خط
خرید و نصب نرده استیل سه خط به دلیل کم بودن ارتفاع نرده، بیشتر برای سکو و پایه ها مناسب می باشد تا بدین صورت با رسیدن ارتفاع کل حفاظ به ارتفاع استاندارد، فواصل بین لوله ها کمتر و کمتر شود!
البته با رضایت خریدار این مدل نرده استیل در انواع مختلفی برای بخش های ساختمانی از جمله راه پله ها قابل اجرا و نصب است که در آن به کیفیت و مقاومت اتصالات و لوله نرده ها توجه کافی شده است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.