نرده استیل سه خط با خرید از مرکز فروش

نرده استیل سه خط پله یا ساختمانی، یکی از گزینه های دسته بندی انواع نرده استیل می باشد. خرید این مدل نرده یعنی بهره مندی از نازلترین قیمت و کیفیت مناسب عرضه شده از مرکز فروش با ارائه دیگر خدمات است.

استیل به خودی خود مزایایی برای انسان و پیرامون خود دارد که عاملی در گرایش به سمت استفاده پرتکرار از آن در بخش های مختلف ساختمانی شده است. این فلز با آلیاژ های اغلب گرید 201، 304 و 316 در صنعت ساختمانی و صنایع مختلف دیگر کاربرد دارد.

نرده استیل سه خط

نرده استیل که ساخته و پرداخته شده از فلز استیل می باشد انواع متنوعی در رنگ، طرح، مدل و کیفیت دارد و نرده استیل ساختمانی سه خط نیز در همین دسته بندی مختلف از انواع گوناگون، قرار می گیرد که هم زیبایی و هم مقاومت لازم را برخوردار است.

مروری بر مزایای مهم نرده های استیل:

  • قیمت مناسب
  • ضد ساییدگی
  • ضد زنگ زدگی
  • مقاوم در گرمای بالا
  • خاصیت آنتی باکتریال
  • سهولت در تمیز کاری
  • نصب سریع و کمترین میزان دخالت در بستر یا محیط اطراف

نرده استیل سه خط 304 با یراق طلایی

اجرای انواع نرده استیل سه خط با یراق 304 در رنگ های استیل یا طلایی ممکن است. مزیتی که انتخاب این نوع از یراق می تواند داشته باشد مستقیم بر کیفیت و میزان مقاومت و ماندگاری بیشتر آن است بنابراین هر چه این یراق با ضخامت بالا و سنگین جایگزین در محا اتصالات شود ارزشمند است.

نرده استیل سه خط

فروشگاه نرده استیل سه خط

عرضه نرده استیل از جمله انواع سه خط نرده استیل از فروشگاه اینترنتی سبب شده تا با وجود تنوع کافی از انواع این نرده ها که در رنگ و طرح جلوه می کند، انتخاب و خرید بدون اتلاف زمان و هزینه اضافی، انجام پذیرد. فروشگاه اینترنتی بستری وسیع را برای انتخاب شما خریدار عزیز فراهم نموده است.

نرده استیل سه خط

قیمت نرده استیل سه خط

با توجه به این نکته که اتصالات سبک یا سنگین انتخاب شده، یا لوله و پروفیل در چه ضخامتی برای بخش گارد نرده استیل سه خط مورد استفاده قرار گرفته به راحتی می توان برآورد قیمتی داشت! نکته دیگری که توجه بدان در تعیین قیمت تاثیرگذار است نوع آلیاژ یا گرید آن می باشد.

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

مرکز فروش نرده با در نظر داشتن تمام موارد مذکور، کف قیمت بازار را برای انواع مقاوم و مناسب این نرده ها ارائه می نماید که اطلاعات بیشتر را می توانید از مشاورین جویا شوید.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.