قیمت نرده استیل سه خط

قیمت نرده استیل سه خط به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین نرده های استیل با توجه به کیفیت مناسب موجود در لوازم و اتصالات آن، تعریف شده است. از دیگر دلایل پرفروش بودن این نرده ها، ارائه طرح های مختلف می باشد.

قیمت نرده استیل سه خط در کیفیت لازم به دلیل مناسب بودن در زمره پرفروش ترین های نرده استیل قرار می گیرد. نرده استیل سه خط، ساختاری افقی شکل با کمترین میزان استفاده از لوله و یراق است و مسلما این امر، سهم بزرگی در متعادل و متناسب بودن قیمت نرده استیل سه خط دارد. این نرده ها غالبا با کاربرد تعریف شده یکسان اما در محیط های با کاربری گوناگون ( مسکونی، اداری، خدماتی، تفریحی و …) دیده می شود و همواره از ساده ترین، مقاوم ترین و زیبا ترین نرده ها بشمار می آید.

طرح نرده استیل سه خط در ترکیب با چوب و پلکسی نیز اجرا می شود. در این طرح ها، از استیل به دلیل مقاومت بالا در پایه، اتصالات یعنی اغلب در بخش گارد مورد استفاده می باشد و از چوب یا پلکسی بمنظوره دستگیره یا هندریل و … .

قیمت نرده استیل سه خط با استیل 201

نرده استیل گرید ۲۰۱ درصد آهن نسبتا بالایی دارد و زنگ خوردگی در آن با گذر زمان رخ می دهد. بارزترین ویژگی در شناسایی این نرده ها قدرت جذب آن توسط آهنربا یا به عبارتی بگیر بودن این فلز استیلی می باشد. کاربرد این نرده ها در فضای داخلی ساختمان به ویژه راه پله ها در صورت استفاده از اتصالات سنگین با گرید ۳۰۴ بلامانع است.

 قیمت نرده استیل سه خط با استیل 304

نرده استیل گرید ۳۰۴ به دلیل افزایش سطح مقاومت آن برای هر شرایطی با هر فرمی قابلیت استفاده دارد. این نرده ها دارای گارانتی حداقل ۱۰ و بعضا ۲۰ ساله بوده و کیفیت بالای آن با ایجاد سطوح یا لایه های متعدد، مانع از احتمال زنگ زدگی یا ساییدگی می شود.

  منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.