فروش نرده محافط استیل بانکی

فروش نرده محافظ استیل که مدل بانکی آن از مقاومت بالایی برخوردار است از انواع لوله و پروفیل بوده و نصب نیز در بهترین شرایط همراه با جوش صورت می پذیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش نرده محافط استیل بانکی

فروش نرده محافظ استیل که انواع بانکی آن بیشترین کاربرد را دارد از این مرکز صورت می گیرد.
البته استفاده از مدلهای بانکی نرده استیل در استفاده برای پنجره ها نیز دیده می شود که این عامل به جهت سطح مقاومت در این مدل ها می باشد.
نرده محافظ بانکی عنوانی است که به این طرح و مدل نرده استیل اتلاق می شود و صرفا با کیفیت بودن آن به جهت اجرا با سبکی متفاوت و همراه با جوش ارگون است!

فروش نرده محافط استیل بانکی

فروش نرده محافظ بانکی

فروش نرده محافظ بانکی برای بانک های سراسر کشور انجام می گیرد و اغلب نیز در بخش های بیرونی بانک که نیاز به محافظت دارد قرار می گیرد.
این نوع از نرده استیل با اجرای جوشی که دارد به این نام شهرت گرفته زیرا ساختار آن به نحوی است که مقاومت را ایجاد می نماید و این مقاومت به وسیله جوش آرگون محکم تر نیز می شود.
جوش در نقاظ اتصالی بین لوله یا پروفیل قرار می گیرد و این از اهمیت ویژه ای برخوردار است در حالی که در دیگر انواع مدل ها اتصالات با پیچ و پرچ و بسیار ساده و سریع است.

فروش نرده محافط استیل بانکی

قیمت نرده استیل بانکی

قیمت نرده استیل بانکی را اگر برای بانک ها مورد استفاده قرار گیرد به دلیل کیپ و نزدیک بودن فواصل بین لوله ای یا پروفیلی و همچنین استفاده از قاب اغلب پروفیلی بالا تر از نرده استیل حفاظ بانکی برای استفاده در پنجره ها یا در ساختمان های عموما مسکونی و تجاری و … می باشد!
در اجرای این مدل از نرده استیل برای پنجره ها می توان از قاب لوله ای و یا پروفیلی با ضخامت های پایین تر و همچنین تعداد کمتر از لوله در بخش گارد استفاده نمود که مسلما رعایت این موارد و حذف آن ها در کاهش قیمت تاثیر مستقیمی دارد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.