توزیع انواع نرده استیل بالکن

نرده استیل بالکن از آن دسته نرده هایی میباشد که به علت استحکام بالا، زیبایی ظاهری و راحت بودن در نصب کردن امروزه جزئی از پر فروش ترین نوع نرده ها میباشند. نرده های استیل ساخته شده از لوله و پروفیل استیل ضد زنگ با سه کیفیت 201 و 304 و 306 هستند.

توزیع انواع نرده استیل بالکن

حفظ امنیت بالکن با نصب نرده استیل

حفظ امنیت بالکن با نصب نرده استیل در این قسمت تشویق های لازم برای نصب نرده استیل جهت حفظ امنیت بالکن میپردازیم.

در ابتدا باید عرض کنم، وجود عنصر نیکل در این نوع نرده ها باعث میشود که این محصول دارای ویژگی ضد زنگ بودن باشد. همچنین نرده های استیل به هنگام برخورد با اجسام تیز و برّنده بسیار مستحکم و مقاوم است. این مدل از نرده ها به شدت در مقابل رطوبت و سرما مقاوم است که به اصطلاح ضد زنگ است.

نگهداری ازین نرده ها به دلیل سطح صاف آن راحت است و به هیچ عنوان نیازی ب تخصص خاصی ندارد.

بکار گیری نرده های استیل با این هدف برابر بوده ک حفاظت و امنیت یک خانه یا یک مرکز تجاری را تامین کند، امروزه در بسیاری از بانک ها، مراکز خرید، فرودگاه ها و دانشگاه ها قابل استفاده است.

و اما مبحث اصلی ما حفظ امنیت بالکن است.

نرده استیل بالکن یک محافظ بسیار مناسبت جهت جلوگیری از خطرات از جمله پرت شدن و افتادن افراد از طبقات بالا ب پایین است.این نوع نرده از آلیاژ 304 ساخته میشود، به این علت که آن ها در فضای بیرونی ساختمان نصب میشوند و باید در برابر باران و مرطوب بودن هوا مقاومت داشته باشند و تغییر در رنگ و شکل آن ها ایجاد نشود.

نرده استیل بالکن دارای گارد های ایمن به شکل عمودی و افقی و در فواصل یک اندازه ی بخصوص است. به عنوان مثال فواصل گارد های عمودی بین 11 تا 12 سانتی متر است و ارتفاع مناسب برای آن ها 110 تا 130 سانتی متر میباشد.

خارج از مباحت محافظتی، نرده های استیل بالکن به راحتی میتوانند ب زیبایی فضای بالکن شما کمک کنند.

بهترین روش خرید نرده استیل بالکن در ایران

بهترین روش خرید نرده استیل بالکن در ایران در ایران روش های مختلفی جهت تهیه نرده استیل بالکن وجود دارد.

در ابتدا باید توضیح دهم که در نرده های استیل بالکن نسبت به نرده های استیل راه پله تعداد لوله های استیل بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد پس از اتصالات بیشتری هم برخوردار است و به همین دلیل قیمت نرده استیل بالکن افزایش میابد. ارتفاع پایه های نرده نیز با افزایش و کاهش قیمت آن میشود.

قیمت نرده استیل با توجه به هر متر طول دستگیره نرده محاسبه میشود.

بهترین روش خرید نرده استیل در حال حاضر در ایران، از طریق اینترنت و نمایندگی های فروش است که کار را برای هر دو طرف معامله راحت تر میکند. خرید نرده استیل در ایران به دو الی سه دسته تقسیم میشوند که بهترین آنها از نوع 306 میباشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.