انواع نرده استیل با قیمت

انواع نرده استیل با توجه به نوع کاربرد و مدل های مختلف در صنعت وجود دارد. نرده استیل درجه یک که به آن نرده استیل 304 نیز گویند، بهترین نوع نرده استیل در بازار ایران می باشد.
نرده استیل در درجه کیفی های متفاوتی تولید می شود. نرده استیل 201 که نام دیگرش نرده استیل درجه دوم نیز می باشد بیشتر در بحث ساخت و ساز های سطح متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع نرده استیل

در شهر های بزرگ همچون اصفهان، تهران، مشهد، شیراز و دیگر شهر های ایرانی و یا خارجی، جهت ساخت و ساز های پیشرفت تر و مقاوم تر از مصالح قدرتمند تر و با کیفیت تری استفاده می شود. لذا نرده استیل 304 در ساختمان های گران تر و با کلاس تر، کاربرد بیشتری دارد.

قیمت انواع نرده استیل

قطعاً سوالات متداولی در رابطه با خرید و فروش انواع نرده استیل برای شما وجود دارد. طبق نظر سنجی که اخیراً انجام شد، بیشترین سوالات متداول در بحث نرده استیل از این قبیل بوده اند:
• هزینه خرید نرده های استیل راه پله به چه صورت است؟
• هزینه نصب انواع نرده استیل چگونه محاسبه می گردد؟
• هزینه حمل و نقل نرده استیل به چه صورتی است؟
• چه نوع نرده استیلی کیفیت بیشتری دارد؟
• برای خرید عمده نرده استیل باید با چه کسی ارتباط برقرار کرد؟

نرده استیل که همان فولاد ضد زنگ نام دارد دارای تنوع مدلی زیادی می باشد که این مدل ها هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

انواع نرده استیل راه پله

نرده استیل راه پله به حفاظی از جنس فولاد می گویند که به منظور محافظت و جلوگیری از پرت شدن و آسیب دیدن در کنار پله ها نصب می گردد. معمولاً نرده های استیل که به منظور نصب در راه پله از آن استفاده می شود، دارای لوله های موازی به هم هستند. این لوله ها می توانند دارای قطر و طول متفاوتی باشند.
لوله های استیل که برای راه پله نصب می شوند دارای اندازه های متفاوتی از هم هستند. برخی از این لوله ها عبارت اند از:
• لوله استیل با قطر 51 میلیمتر
• لوله استیل با قطر 38 میلیمتر
• لوله استیل با قطر 16 میلیمتر

همچنین ارتفاع نرده استیل راه پله ها بین 90 تا سانتی متر تا 1 متر می باشد که با افزایش طبقات ساختمان، تعداد گارد های نرده استیل نیز افزایش می یابد.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.