فروش نرده استیل ضد زنگ

فروش نرده استیل ضد زنگ مناسب راه پله و بالکن در محیط های باز، گرید این نرده استیل از نوع 304 با وجود قابلیت های بسیار است. یکی از دلایل بالا بودن سطح مقاومت و کارایی در مدل حفاظ بانکی، استفاده از این گرید می باشد.
نرده استیل ضد زنگ خاصیتی در برخی از نرده های استیل است که در مقابله با شرایط لازم برای خوردگی یا زنگ زده شدن فلزات، مقاوم عمل می کند. این مکانیزم توسط لایه های متعدد شکل گرفته در سطح استیل مانع از نفوذ رطوبت به لایه های زیری می شود.
سطح مقاومت بالای این نرده استیل با قرار گرفتن در سرما و گرما، باران و برف بیشتر ملموس می شود و این قابلیت آن را در استفاده برای مراکز عمومی مناسب گردانیده است.

فروش نرده استیل ضد زنگ

امروزه پیمانکاران در بسیاری از این پروژه ها، به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت نرده استیل، در سطح وسیعی برای پمپ بنزین، پارک، محوطه ها، انواع پایانه ها و … از آن استفاده می نمایند.

بررسی نرده استیل ضد زنگ از نظر قیمت

نرده استیل ضد زنگ به جهت دارا بودن ضخامت های مختلف در هر حالت از نظر قیمتی نسبت به انواع دیگر نرده های استیل با رقم میانگین 8.000 تومن در ساختار نرده ای برای یک متر طول از لوله بیشتر می باشد.
باید توجه داشت که این قیمت براساس میانگین قیمت هر شاخه 6 متری از لوله در انواع گرید 304 در نظر گرفته می شود و مسلما در بازه زمانی دچار نوسانات قیمتی است.

تغییر رنگ نرده استیل ضد زنگ

شاید این پرسش مطرح شود که آیا تغییر رنگ در این نوع از نرده استیل نیز وجود دارد یا خیر؟

فروش نرده استیل ضد زنگ

در پاسخ باید گفت خیر.

اما با چه منطقی؟
اگر تغییرات رنگ بر روی فلزات رو بصورت علمی و البته تجربی مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دانست که این تغییرات بر اثر عوامل زیر و با گذر زمان به تدریج رخ می دهد برخی زود تر برخی دیر تر، که شامل موارد زیر است:

• گرما
• سرما
• شرجی هوا
• مواد شیمیایی

زمانی که صحبت از نرده استیل ضد زنگ می شود یعنی نرده ای که به مقاومت لازم در برابر گرما، سرما، شرجی هوا و برخی مواد شیمیایی رسیده باشد.
بنابراین احتمال تغییرات رنگ در این نوع از استیل، تقریبا صفر است.

منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.