ثبت برترین بلوک سیمانی سبک دیواری در خاورمیانه توسط جوان ایرانی

بلوک های غیر پورت شده حاوی مواد افزودنی نیستند. بنابراین وزن آن ها بیشتر بوده و عایق حرارتی کمتری دارند. هر دو گروه دارای ویژگی های فیزیکی و فنی بالایی هستند. راندمان حرارتی خوب، عایق صدا، سازگاری با محیط زیست، سهولت نصب نیز در بلوک های سرامیکی ذاتی هستند.

در ایران بلوک سیمانی سبک دیواری می تواند برای ساخت ساختمان های چند طبقه، ساخت پارتیشن های داخلی استفاده شوند و برای کارهای پیچیده معماری مناسب هستند. با توجه به خواص آن، سرامیک ها نیازی به روکش، گرمایش و ضد آب اضافی ندارند. این به طور قابل توجهی برآورد هزینه را با حذف بسیاری از مواد اضافی کاهش می دهد.

از ویژگی های خاص چیدمان بلوک های سرامیکی، خرید چسب مخصوص بدون نقص است. دوغاب سیمان قوام بسیار مایعی دارد که تمام منافذ بلوک را پر می کند و در نتیجه بسیاری از خواص مفید آن را به حداقل می رساند. و چسب مخصوص با ضخامت تنها 2 سانتی متر قادر است استحکام اتصال را تضمین کرده و آسیبی به آن وارد نشود.

دومین نکته ای که باید به آن توجه داشت استفاده از بخیه های عمودی بستن با مش فایبرگلاس است. در هر ردیف دوم قرار می گیرد.

امروزه ساختن از بلوک ها نه تنها محل های مسکونی، بلکه به عنوان مثال، فضاهای بیرونی، دوش های تابستانی یا گاراژها بسیار محبوب است.

به طور خلاصه نکات اصلی ساخت دومی را در نظر بگیرید. اغلب، ساخت و ساز به تنهایی انجام می شود. بنابراین، شما باید بلافاصله تصمیم بگیرید که کدام بلوک ها برای ساخت گاراژ بهترین هستند؟ توجه داشته باشید که در اصل هر گونه مناسب است. شما باید تمام جوانب مثبت و منفی را ارزیابی کنید و قابل قبول ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

گاراژ ساخته شده از فوم یا بتن هوادهی باید در طول ساخت و ساز تقویت شود. این تراکم مورد نظر را می دهد. تزئین دیوار را نمی توان اجتناب کرد و بلافاصله پس از اتمام ساخت و ساز. از آنجایی که ساختار متخلخل رطوبت را جذب می کند و در معرض یخبندان قرار می گیرد که به زودی مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.