نرده استیل بالکنی و قیمت انواع آن

نرده استیل بالکنی در مدلهای جذاب در انواع مختلف از شیشه، طرح چوب و تمام استیل برای تراس و بالکن کاربرد دارد. متغیر بودن ارتفاع این بخش از ساختمان هنگام نصب و اجرای حفاظ نرده، خود عامل طرح تنوع شده است.

نرده استیل بالکنی و سطح تراز برای نصب آن، با توجه به زیرسازی های صورت گرفته در مرحله ساخت و ساز ها، در 3 حالت ممکن، مورد توجه کارشناس مربوطه اجرای حفاظ نرده استیل، قرار می گیرد:

  • محل نصب با کف بالکن هم تراز باشد.
  • محل نصب، نسبت به سطح تراز کف بالکن، اختلاف ارتفاعی حداقل 20 سانتی متری را برخوردار باشد.
  • محل نصب نرده نسبت به سطح تراز بالکن، ارتفاع محسوس حداقل 1 متری را داشته باشد.

با در نظر داشتن این موارد نسبت به طرح مدل از نرده استیل بالکن توسط کارشناس اقدام می گردد و توصیه همواره به استفاده از گرید 304 نرده استیل برای چنین بخش هایی است چرا که 2 شناسه مهم ضد زنگ زدگی و استحکام کافی در این گرید وجود دارد.

در زیر توجه شما را به جدول انواع مدل نرده استیل بالکن همراه با قیمت جلب می نماییم:

نرده استیل بالکنی تمام استیل

نرده استیل بالکنی تمام استیل با ساختاری از لوله و یراق با گرید های مختلف استیل اجرا می گردد. مدلهایی که بدین منظور پیشنهاد می شود معمولا در انواع افقی نرده استیل البته با تعداد بیش از 3 ردیف لوله در قسمت گارد نرده.

نرده استیل بالکنی

و یا اغلب در انواع حصاری نرده استیل نصب و اجرا می گردد که تنوع طرح و رنگ در این بین، نیز به زیبایی کار می افزاید.

نرده استیل بالکنی

نرده استیل بالکنی با شیشه

نرده استیل به دلیل قابلیتی که برخوردار است در ترکیب با عناصر دیگری همچون شیشه، نه تنها امری غیر ممکن نبوده بلکه طرح های متنوعی در همین راستا نیز ارائه می شود که بسیار پرفروش است.

نرده استیل بالکنی

این نرده ها حاصل ساخت و تولید اتصالات ویژه ای است که در انواع داخلی و وارداتی جهت نصب عرضه می گردد و امکان نگهدارندگی و اتصال بین استیل و شیشه را به خوبی و با مقاومت هر چه تمام تر ممکن می سازد. لازم به ذکر است که شیشه ها از نوع سکوریت با ضخامت 10 یا بالاتر جهت استفاده در این نوع از حفاظ نرده برای محیطی همچون بالکن مناسب می باشد.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.