فروش و نصب نرده استیل در ایلام

برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش و نصب نرده استیل در استان ایلام، می توانید به سایت نمایندگی شرکت مراجعه و پس از مقایسه قیمت ها براساس کیفیت، با نصب تخصصی این نرده به ساختمان خود جلوه دهید.

فروش و نصب نرده استیل در ایلام

دلایل انتخاب نرده استیل

در گذشته تنها به قصد حفظ امنیت در ساختمان استفاده شد، اما با توجه به روحیه ایده آل گرای انسان به تدریج مسائل زیباسازی و مرغوبیت بالاتر، پای نرده استیل به ساختمان سازی گشوده شد.
استنلس استیل (فولاد های ضدزنگ) آلیاژهایی بر پایه ی آهن می باشند که شامل حداقل 5/10% کروم هستند، این آلیاژ نوین نسبت به نوع نرده های آهنی قدیمی تغییرات زیادی داشته است.

به دور از معایب آهن، محاسنی نیز دارد، از جمله:

  1. خاصیت ضد زنگ زدگی و پوسیدگی
  2. مقاومت در برابر حرارت
  3. شکل دهی و نصب آسان

به طور کلی، افزودن سایر عناصر به آهن در ایجاد خواص قابل توجه آلیاژ بدست آمده شایان ذکر است، مثلا با اضافه کردن کروم به آهن، استیل ضد زنگ به دست می آید که :

  • در برابر خوردگی های مختلف مقاومت بالایی دارد.
  • از نظر انبساط و دوام،
  • آنتی باکتریال بودن،
  • سهولت تمیز کاری استیل، این نسل نرده را به کالای مورد علاقه برای منازل، مکان های عمومی، رستوران ها و …. مبدل نموده است.

فروش و نصب نرده استیل در ایلام

قیمت هر متر نرده استیل

مبنای قیمت هر متر نرده استیل در داخل ساختمان به عواملی بستگی دارد:

  • حدود متر طول دستگیر نرده
  • نمای ساختمان
  • طول راه پله
  • کیفیت نرده
  • شیوه ی نصب.

متاسفانه به علت تغییرات مداوم قیمت نیکل و کروم در بازار امکان ارائه لیست قیمت نرده استیل برای یک زمان مشخص وجود ندارد به همین دلیل مشتریان محترم باید برای آگاهی از قیمت نرده استیل با کارشناسان مربوط به فروش و اجرای نرده استیل در سایت تماس حاصل نمایند.

در پایان به این نکته توجه کنید که:

کیفیت اتصالات و قطعات نرده استیل در استحکام و دوام نرده نقش مهمی دارد، به همین دلیل اگر برای کاهش قیمت نرده استیل از قطعات بی کیفیت و ضعیف استفاده شود همیشه باید انتظار شکستن و جدا شدن اجزای نرده را داشت و مجددا هزینه اضافه برای بازسازی آن در نظر گرفت.
به همین دلیل به مشتریان محترم توصیه می کنیم در هنگام خرید محصول تنها به قیمت پایین آن توجه نداشته باشند زیرا هیچ کاهش قیمتی بدون افت کیفیت در محصول نرده استیل نخواهد بود.

فروش و نصب نرده استیل در ایلام

فروش و نصب نرده استیل در ایلام

ظاهر براق و لوکس نرده های استیل نقره ای رنگ نقش موثری در طراحی و زیباسازی داخلی و خارجی ایفا می کند. این نرده با لبه های صیقلی و پولیش خورده خود؛ ایمنی، توازن و ظرافت را برای بنا به ارمغان می آورد.
ساخت و نصب سریع نرده های مستحکم و ایمن از جنس استیل با یراق آلات انتخابی و شکیل موجود در سایت شرکت، برای شما میسر شده است.
مفتخریم که خدمات فروش و نصب نرده استیل را در استان ایلام با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در حداقل زمان ممکن، به نحوی که در شرایط آب و هوایی مختلف هیچ گونه تغییر ظاهری ایجاد نشود، عرضه نماییم.

فروش و نصب نرده استیل در ایلام

معیار فروش و نصب انواع نرده استیل با قیمت مناسب برای ایلام، کرمانشاه براساس متراژ کار بالا در کیفیت لازم می باشد.
نرده استیل از دسته حفاظ های ساخته شده از فلز استیل به دلیل قابلیت های متمایز جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان سازی دارد.

تحکیم این جایگاه در مقایسه با دیگر انواع فلزات مناسب جهت حفاظ کاری، قابلیت های آن است این پارامتر مهم نتیجه آلیاژ ۲۰۱ و خصوصا ۳۰۴ می باشد که در استیل موجود است!
آلیاژ های ذکر شده قدرتی به استیل می بخشد که آن را در برابر هر عامل خارجی تخریب کننده، کاملا ایزوله نموده و از این جهت استفاده از حفاظ نرده استیل برای هر شرایطی چه بصورت نمادی و چه کاربردی، بلامانع است.
در صورتی که نیاز به قیمت های مناسب جهت نصب نرده هستید توصیه اکید کارشناسان به خرید نرده استیل به دلیل کیفیت بالا و قیمت های مناسب به ویژه در متراژ کار های بالا است.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.