عرضه اینترنتی مدل نرده استیل حصاری

عرضه اینترنتی مدل نرده استیل حصاری یا عمودی به قیمت های مناسب همراه با بالاترین سطح کیفی نصب، برای اماکن مختلف خصوصا ادارات و شرکت ها صورت می پذیرد.

استفاده از نرده استیل عمودی برای بخش های دولتی و خصوصی به ویژه ادارات و مراکز درمانی یکی از استاندارد ترین مدل های حفاظ نرده می باشد که هم بصورت تمام استیلی و در قالب پایه های عمودی قابلیت اجرا دارد و هم در تلفیق استیل با شیشه که نیازمند نصب پایه های استیلی عمود بر کف در فواصل معین شده ای هستیم.

عرضه نرده استیل به شیوه اینترنتی سبب شده تا علاوه بر کوتاهی فاصله ها، زمان اندکی جهت انتخاب، خرید و نصب نرده نیاز باشد که خود یکی از موارد قابل توجه برای پیمانکاران و کارفرمایان برای اجرای امور ساختمانی است.

نرده استیل لوکس

خرید نرده استیل شیشه ای

در حفاظ نرده استیل به ویژه مدل های شیشه ای به دلیل دارا بودن اتصالات خاص که بعضا از انواع وارداتی استفاده می گردد هدف افزایش کیفیت کاری است اما همین مسئله و همچنین بکار بردن شیشه های سکوریت با ضخامت حداقل 10 سبب افزایش قیمت می گردد این سایت با توجه به اهمیت موضوع برای برخی کارفرمایان و پیمانکاران محترم، سعی در ارائه قیمت های مناسب تر نسبت به بازار فروش، می نماید.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.