قیمت نرده استیل برای پنجره

قیمت نرده استیل برای پنجره که غالبا یا به چهارچوب استیلی متصل می شود و یا به دیوار، با اختلاف زیاد رو به رو است. اختلاف قیمتی بین 2 مدل از نرده استیل پنجره، از نظر مقاومت و سطح کیفی کار می باشد.

قیمت نرده استیل برای پنجره

قیمت نرده استیل برای پنجره در ۲ حالت ارائه می شود. این ۲ حالت شامل:
• نرده استیل حفاظ بانکی
• نرده استیل حفاظ پنجره ساده
مقایسه قیمت این ۲ مدل نرده استیل پنجره نشان داده در هر شهری که این ۲ مدل اجرایی شود حالت اول ماکزیمم قیمت و حالت دوم جزء ارزان ترین نرده های استیلی می باشد که بمنظور حفاظ پنجره استفاده می گردد.

قیمت نرده استیل برای پنجره

قیمت نرده استیل برای پنجره در فروش اینترنتی

حالت نخست بیشتر توصیه به خرید و اجرا است زیرا یکی از مقاوم ترین مدل در امر حفاظ نرده ای می باشد. دلیل این امر را در نوع طراحی و استفاده از لوازم کاربردی نرده استیل می توان مطرح نمود.
در طراحی این نرده استفاده از لوله یا پروفیل متصل به قالب مجزا و قرارگیری و نصب آن به قالب پنجره مشاهده می شود که یکی از دلایل اصلی مقاوم بودن این حفاظ نرده است و برای بانک ها نیز کاربرد دارد.
حالت دوم را بیشتر ردیف لوله یا پروفیلی می بینیم که مستقیما به بخش دیواره کناری پنجره (قالب پنجره) متصل شده و به دلایلی که در شرایط نصب آن وجود دارد قیمت بسیار ارزانی نیز دارد. قیمت این مدلهای نرده استیل را در جدول زیر مشاهده می کنیم:
قیمت نرده استیل برای پنجره

فروش نرده استیل پنجره از نمایندگی

این مرکز شما را با بهترین فروش و نصب در شهر خود آشنا می سازد. وجود نمایندگی نرده استیل در هر شهر سبب شده تا خریدار در صورت نیاز اقدام به مراجعه حضوری نیز داشته باشد.

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.