قیمت نرده استیل کنار پله ساختمانی در تهران

قیمت نرده استیل کنار پله در شهر های مختلف ایران می تواند از هم متفاوت باشد. شاید یکی از دلایل این امر وجود بازار رقابتی مختلف در شهر های گوناگون باشد.
مسلماً در شهر های بزرگ به دلیل اختلاف در سلیقه و زیبایی جمعیتی، تفاوت نظر در بحث انتخاب وجود دارد. امروزه هر شخصی به دنبال خرید جنس خود با مناسبترین قیمت و در کنارش بهترین کیفیت می باشد.

در بحث نرده استیل که در کنار پله ساختمانی استفاده می شود، با توجه به استراتژی ساختمان و نوع مهندسی انجام شده در سازه مورد نظر، باید مدل نرده کنار پله را با دقت انتخاب کرد.

قیمت نرده استیل

خرید و فروش نرده استیل کنار پله در تهران

از مزیت های یک نرده پله خوب، مقاومت آن در برابر ضربه و حرارت می باشد. یک نرده استیل باید بتواند در برابر گرما و سرما مقاومت نشان دهد و یا در برابر ایجاد تنش های مستقیم به راحتی خش بر ندارد چرا که هدف مشتریان از خرید نرده استیل دقیقاً همین می باشد وگرنه چرا به سراغ نرده های ارزان قیمت در جنس هایی با کیفیت پایین نروند؟

بروزرسانی 97.08.30

کاربرد

گریدمدلواحد اندازه گیریهزینه تقریبی با احتساب نصب

توضیحات

راه پله

201/304

افقیمتر طول134.000 تا  89.000

3 خط

201/304عمودیمتر طول…  تا  129.000

ـ

نکته:
در انواع مدل افقی نرده استیل، هزینه هر خط اضافه شده به بخش گارد نرده، حدود 8.000 تا 15.000 تومن برای هر متر طول محاسبه می گردد.

تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران از نظر جمعیت شناخته می شود. شهر های پرجمعیت نیز همواره روند ساخت و ساز در آن ها نسبت به دیگر شهر ها بیشتر است. گاهی اوقات در شهر های بزرگ و پرجمعیت خرید و فروش سازه های ساختمانی می تواند بسیار پر تلاطم و گیج کننده باشد و وجود یک کارشناس در زمینه نرده استیل می تواند بسیار کارآمد باشد.

پخش عمده نرده استیل کنار پله

خرید و فروش اینترنتی نرده در شهر های بزرگ میتواند کمک بسیار شایانی به کارفرمایان بزرگ در زمینه ساخت و ساز های مجموعه ای بکند.
اما آیا ویژگی های یک نرده استیل خوب را می دانید؟ خریدار موفق در هنگام خرید نرده استیل کنار پله به چه نکاتی توجه می کنند؟
نمایندگی پخش عمده نرده استیل کنار پله لیستی از ویژگی های یک نرده خوب را تهیه کرده است که بهتر است در زمان خرید نرده استیل به آن توجه داشته باشید:

قیمت نرده استیل

مقاومت در برابر زنگ زدگی
دارای بودن خاصیت آنتی باکتریال
داشتن سطح صاف و صیقلی
مقاوم در برابر رطوبت و گرما
مقاومت در برابر خوردگی
بنابراین اگر به دنبال خرید نرده استیل اصل می گردید حتما این نکات را مدنظر داشته باشید.
منبع: سایت نرده استیل

اطلاعات تماس:
شماره تماس ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۴۹۶۶۸۱
پیج اینیستا faraji_arkasteel
کانال تلگرام https://t.me/faraji_arkasteel

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.